Australië & N-Z - Reisverslagen van Eline - WaarBenJij.nu Australië & N-Z - Reisverslagen van Eline - WaarBenJij.nu

Australië & N-Z

Mijn eerste reis gaat naar Aussie, waar ik 3 maanden ga rondreizen. Een route heb ik nog niet bepaald, het wordt going with the flow. Na drie maanden vlieg ik naar Nieuw- Zeeland waar ik ongeveer 6 weken zal verblijven.

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Last week NZ and back home!

04 Maart 2014

South Island NZ; amazing!! ,

09 Februari 2014

North island of New Zealand!

05 Februari 2014

Red centre outback, Melbourne en road trip pap

05 Januari 2014

Crazy Surfers Paradise, Byron Bay and Sydney
Eline

Ik ben Eline, 21 jaar en net afgestudeerd in HRM te Breda. Studie is afgerond en dan komt de vraag: en nu? Na lang denken en twijfelen heb ik de knoop doorgehakt: ik ga reizen! Over een paar dagen zit in namelijk in Australië en gaat mijn reis daarna nog verder naar Nieuw-Zeeland. In totaal ben ik 5 maandjes Down-under!!

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15408

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 05 Maart 2014

Australië & N-Z

Landen bezocht: