Over een week in Sydney - Reisverslag uit Philippine, Nederland van Eline - WaarBenJij.nu Over een week in Sydney - Reisverslag uit Philippine, Nederland van Eline - WaarBenJij.nu

Over een week in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Eline

17 Oktober 2013 | Nederland, Philippine

Hallo lieve vrienden en familie,

Om jullie toch beetje op de hoogte te houden ga ik proberen dit blog bij te houden. Op deze manier zijn jullie toch beetje bij me aan de andere kant van de wereld :)

Voor de meesten is het nu wel bekend dat ik óók naar Australië vertrek... Iedereen vraagt aan mij: ' is je zus al vertrokken'? en ' ga je haar niet missen?'. Dan kan ik de schrik nog iets groter maken en vertellen dat ik ook Down-under ga. Ik heb natuurlijk heel last-minute geboekt namelijk pas in september omdat deze twijfelkont geen keuze kon maken. Ticket is geboekt en toen opeens kon ik niet meer terug. Als leuke verrassing kon ik mee op dezelfde vlucht als Valerie en haar reisgenootje Rebecca. Lucky me: zij zitten op een groepsreis dus ik ontmoet gelijk allemaal andere NL.

Donderdag 24 oktober om 11.00 uur landen we samen in Sydney waar de groepsreis eerst drie dagen met elkaar optrekt. Ik heb dus drie dagen de tijd om de stad te ontdekken en oja: slaapplek regelen. Ik heb het plan alleen verder te reizen naar het Noorden ( Darwin) vanwege het weer. Vanaf daar laat ik me verrassen door alle indrukken, mensen en verhalen die mijn route verder zullen bepalen.

Kleine planning tot nu toe:
- Zo snel mogelijk in het Noorden beginnen om de parken te zien voordat het 'Wet Season' losbarst (inclusief de flora en fauna van Australië)
- De oostkust afreizen
- In oud en nieuw in Sydney zijn met Val
- 21 januari vanaf Brisbane naar Auckland NZ vliegen

De rest wordt een verrassing :)

Mijn volgende verslag zal vanaf de andere kant van de wereld verstuurd worden. Spannend!

Bedankt allemaal voor het lezen!
Liefs Eline

  • 17 Oktober 2013 - 13:34

    Amy:

    Wat superrr gaaaaf en super leuk dat je dit gaat doen! Echt vet! Mijn nicht heeft dit ook gedaan en ze zou zo weer terug willen om dat het daar zo mooi en fijn is in Australië:);)¤, meis heeeeeel veel plezier geniet van alles fijne reis en ik ga je volgen xxxx amy

  • 17 Oktober 2013 - 14:20

    Linde:

    Leuk Elinee!!

  • 17 Oktober 2013 - 16:05

    Tam Gerwin Evelien En Bart:

    Goeie reis , en heel veel plezier!

  • 17 Oktober 2013 - 20:37

    Ans:

    Lieve Eline, wij wensen je een hele goede reis en een supertijd toe down under!!
    Pas goed op jezelf en maak er wat moois van!! Prachtig dat jij en Valerie dit doen!!! Dikke kus, ans

  • 19 Oktober 2013 - 14:16

    Irma:

    Beste Eline,

    Wat een enorme ervaring ga jij daar op doen, wat ontzettend stoer van je zeg!
    Pas je een beetje op je zelf..
    Geniet ervan, neem alles goed in je op, veeel foto's!

    Groetjes Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Ik ben Eline, 21 jaar en net afgestudeerd in HRM te Breda. Studie is afgerond en dan komt de vraag: en nu? Na lang denken en twijfelen heb ik de knoop doorgehakt: ik ga reizen! Over een paar dagen zit in namelijk in Australië en gaat mijn reis daarna nog verder naar Nieuw-Zeeland. In totaal ben ik 5 maandjes Down-under!!

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 15431

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 05 Maart 2014

Australië & N-Z

Landen bezocht: